Caritas on paikallinen työterveyden kumppani

Caritaksen Työterveys on tarkoitettu kaiken kokoisille yrityksille ja yhteisöille. Palveluihimme kuuluvat työkyvyn arviointi, sairaanhoito sekä työkykyä tukeva kuntoutus ja työhyvinvoinnin tukeminen. Voimme tarjota juuri teille sopivan kokonaisuuden – edullisesti ja kustannustehokkaasti!

Caritas Työterveys on aidosti paikallinen kumppani – oululainen vaihtoehto alan suurtoimijoille. Reagoimme joustavasti ja nopeasti yrityksen työterveystarpeisiin. Päätöksenteko on ketterää ja tapahtuu Oulussa. Työterveystiimin kuuluvat työterveyslääkäri, työterveyshoitaja, työterveyspsykologi ja työfysioterapeutti.

Kumppanuuteen Caritas Työterveys tarjoaa kolmea vaihtoehtoa. Tarjolla on erikoislääkäritasoisen sairaanhoidon käsittävä Kattava sopimus ja yleislääkäritasoisen sairaanhoidon käsittävä Perussopimus, jotka molemmat sisältävät ennaltaehkäisevän lakisääteisen työterveystoiminnan. Halutessaan yritys voi valita Suppean sopimuksen, joka sisältää ainoastaan lakisääteisen työterveyshuollon. Yrittäjille on oma sopimustyyppi, yrittäjän työterveyshuolto eli ”pomojen poli”. Se sisältää sekä lakisääteisen työterveyshuollon että yleis- ja erikoislääkäritasoisen sairaanhoidon.

Molemmat palvelusopimuksemme sisältävät selkeän raportoinnin ja vaikuttavuusanalyysin. Teemme lisäksi säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyjä, jotta voimme kehittää toimintaamme asiakkaidemme toivomalla tavalla.

Henkilöstön hyvinvointiin kannattaa panostaa

Työterveyshuolto on terveyden ja työn asiantuntija, joka työpaikkojen kanssa yhteistyössä huolehtii työturvallisuudesta ja työ- ja toimintakyvyn ylläpitämisestä. Työterveyshuolto kuuluu kaikille työntekijöille. Sen järjestäminen on työnantajan velvollisuus.  Työterveydenhuolto kannattaa, sillä varhainen puuttuminen työpaikan ja työntekijöiden työterveys- ja työturvallisuusongelmiin on selkeästi kustannustehokasta. Työntekijän kannalta viihtyisä ja turvallinen työ on motivoivaa.

Perhekortti antaa ainutlaatuisia etuja

Caritaksen työterveysasiakkaana saat käyttöösi Caritas Perhekortin, joka oikeuttaa sinut ja perheesi sekä isovanhempasi etuihin yksityispuolen lääkäritalokäynneillä. Palveluksessasi on yli 50 yleis- ja erikoislääkäriä, sekä kattavat sairaanhoitajan, kuvantamisen, kuntoutuksen ja laboratorion palvelut. Edun saat käyttöösi esittämällä Perhekortin asiakaspalvelupisteessämme.

+ Perhekortin edut 2017 Oulu

– Lääkäritalon käynti ilman toimistomaksua (etu 15,50 €/käynti)

– Laboratoriotutkimuksista -10 %

– Röntgentutkimuksista -10 % (ei MRI, ultraäänet)

– Avofysioterapiasta -10%

+ Perhekortin edut 2017 Raahe

– Lääkäritalon käynti ilman toimistomaksua (etu 15,50 €/käynti)

Työterveystarjouspyyntö

• Voit ottaa yhteyttä tarjouspyyntöasioissa myös suoraan liiketoimintajohtaja Marja-Terttu Mosorin-Paloon 040 751 5573, marja-terttu.mosorin-palo@caritaslaiset.fi.

Huom! Lääkäriaikojen peruutukset/varaukset ja muut terveysasiat: Ota yhteys asiakaspalveluumme puh. 050 520 2383/Oulu ja puh. 044 734 0320/Raahe.