Monipuoliset fysioterapiapalvelumme

Tarjoamme monipuolisia kuntoutuspalveluja arkea haittaavien oireiden hoitoon ja ennaltaehkäisyyn. Modernit yksilöhoito-, kuntosali- ja monitoimitilamme Oulun Taka-Lyötyssä tarjoavat hyvät puitteet kuntoutumiselle. Palveluihimme kuuluvat fysioterapia, toimintaterapia ja ohjatut liikuntapalvelut.

Tuki- ja liikuntaelinperäiset sairaudet ja oireet aiheuttavat kipuja ja heikentävät työ- ja toimintakykyä. Yleisimpiä syitä TULE-fysioterapiaan hakeutumiselle ovat olkapää-, niska- ja selkäkivut. Fysioterapialla voidaan hoitaa ja helpottaa jo olemassa olevia oireita, sekä ennaltaehkäistä niiden uusiutumista tai pahenemista.

Katso täältä työterveysasiakkaidemme Tules-kuntoutusryhmien esite: Työterveyshuollon ryhmät

Asiakkaaksi

Meille voi tulla itse maksavana asiakkaana lääkärin SV-lähetteellä tai ilman lähetettä. Työfysioterapeutin vastaanotolle voi tulla joko työterveyshuollon kautta tai lääkärin SV-lähetteellä.

Käytössämme on KELA:n suorakorvaus. Poikkeus on lymfaterapia, josta voi saada korvauksen laajan kirurgisen toimenpiteen, sädehoidon, kroonisen infektion ja imusuoniston kehityshäiriön hoidoissa.

Caritas Kuntouksen fysioterapia voidaan toteuttaa joko Caritaksen kuntoutustiloissa tai kotikäynteinä tai palvelukodissa.

Caritas Kuntoutuksen fysioterapeutit löydät täältä.