Lähilääkäri tuo avun lähelle

30062016

Caritas avaa syksyn aikana kolme uutta Lähilääkäri -toimipistettä Oulun alueelle. Yksi toimipisteistä avataan Oulun Tuirassa sijaitsevaan Caritas Matriitiin. Muiden Lähilääkäri -pisteiden sijainti tarkentuu myöhemmin, mutta ne avataan samaan aikaan.

Palvelujen laajentamisella haluamme tuoda terveyspalvelut lähelle oululaisia ja tarjota mahdollisuuden luoda pitkäaikainen hoitosuhde. Lähilääkärin vastaanotolla sinua palvelevat tutut ammattilaiset.

Lähilääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotot ovat auki jokaisena arkipäivänä. Vastaanotolle varataan aika ja tavoitteena on, että asiakas saa ajan samalle päivälle. Lähilääkäriin ovat kaikki tervetulleita.

Lähilääkärin vastaanotolla saat apua ja hoitoa tavallisimpiin sairauksiin, vaivoihin ja mieltä askarruttaviin terveysasioihin. Vastaanotolla hoituvat myös rokotukset, ompeleen poistot, haavanhoidot, lääkereseptien uusimiset ja tarvittavien laboratoriokokeiden tekeminen. Tarpeen vaatiessa lääkäri voi ohjata asiakkaan lisätutkimuksiin. Meidän puoleen voi kääntyä kaikissa vaivoissa.

Lisätietoja antaa:
Toimitusjohtaja Timo Kaukonen, 040 171 5474.