Lähilääkäri avaa toimipisteen Maikkulaan

04052017

nettisivuille

Caritas Lähilääkäri laajentaa toimintaansa avamalla uuden toimipisteen Maikkulaan osoitteeseen Maikkulanraitti 7. Haluamme tarjota yleislääkäritasoista yksityislääkäripalvelua kaiken ikäisille edulliseen hintaan.

Vastaanotolla saat kokeneen lääkärin asiantuntevaa hoitoa tavallisimpiin sairauksiin, vaivoihin ja mieltä askarruttaviin terveyskysymyksiin: esim. oireiden diagnosointi, akuutit tulehdukset, erilaiset tuki- ja liikuntaelinten ongelmat, pitkäaikaissairauksien seuranta ja hoito (esim. verenpainetauti, astma, diabetes) sekä todistukset ja lausunnot. Yleislääkärimme suorittavat pieniä toimenpiteitä, kuten ihon pienkirurgisia toimenpiteitä sekä injektiohoitoja. Tarvittavat laboratoriokokeet voidaan ottaa myös. Tarpeen vaatiessa lääkäri voi ohjata asiakkaan lisätutkimuksiin tai erikoislääkärille.

Lääkärin työparina toimii sairaanhoitaja. Sairaanhoitajan vastaanotolla hoituvat helposti mm. rokotukset, ompeleen poistot, haavahoidot ja erilaiset terveysmittaukset.

Lääkärin vastaaotto maksaa 55 €, josta saatava Kela-korvaus on 9-13,50€. Lähilääkärissä ei peritä toimistomaksua.

Muut toimipisteemme sijaitsevat Oulunsalossa, Tuirassa ja Puolivälinkankaalla. Ajanvaraus numerosta 044 762 0001 (avoinna ma-pe klo 8-16).

Lue lisää Lähilääkäripalvelusta