Haemme lääkäreitä Caritas Lääkäritaloon

24042017

uusi-kuva-3

Caritas tarjoaa kattavia lääkäri- ja terveyspalveluja, kuntoutusta sekä asumispalveluja Oulun seudulla, Rovaniemellä ja Raahessa. Autamme ja palvelemme ihmisiä kaikissa elämänvaiheissa, aina kun apu on tarpeen. Olemme lähellä asiakkaitamme, ja toimimme vastuullisesti ja eettisesti. Toiminnastamme saatava taloudellinen tulos ohjataan hyvää tekevän oululaisen Caritas-Säätiön toimintaan vanhusten ja vammaisten hyväksi. Tunnustuksena työstämme meille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys -merkki.

Vuonna 2012 avattu Caritas Lääkäritalo tarjoaa yksityislääkäri- ja työterveyspalveluja Oulussa ja Raahessa. Työterveydessä palvelemme jo 9000 työntekijää. Yksityisasiakkaiden määrä on myös vahvassa kasvussa. Liity joukkoomme tuottamaan aidosti paikallisia ja laadukkaita terveyspalveluja kaiken ikäisille.

Haemme joukkoomme

TYÖTERVEYSLÄÄKÄREITÄ

Työnkuvasi koostuu työterveyspalveluasiakkaiden terveydestä ja hyvinvoinnista huolehtimisesta lääkärikeskuksemme tiloissa sekä yrityskäynneillä. Toivomme sinulta kokemusta työterveyslääkärin tehtävistä sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Tehtävässäsi pääset kehittämään osaamistasi, sekä tekemään pitkäjänteistä työtä yhdessä yritysten henkilöstön ja moniammatillisen työterveystiimimme kanssa. Lääkäritalomme tarjoaa hyvät konsultaatiomahdollisuudet ja kollegatukea. Saat tehtävääsi hyvän perehdytyksen ja koulutuksiin pääset joustavasti. Huomioimme haussa myös työterveyshuoltoon erikoistuvat lääkärit.

YLEISLÄÄKÄREITÄ

Tarjoamme monipuolista ja vaihtelevaa lääkärin työtä kasvavassa ja kehittyvässä yhteisössämme. Työ-tehtävät voidaan räätälöidä sinua kiinnostavista osa-alueista, kuten sairasvastaanotosta työterveys- ja yksityisasiakkaille, kotilääkärikäynneistä sekä sairaalassa työskentelystä. Toivomme, että sinulla on vähintään parin vuoden kokemus yleislääkärin tehtävistä esimerkiksi terveyskeskuksessa.

Lääkäritalomme tarjoaa hyvät konsultaatiomahdollisuudet ja kollegatukea. Saat tehtävääsi hyvän perehdytyksen ja koulutuksiin pääset joustavasti. Voit työskennellä meillä tunti- tai kuukausipalkalla tai ammatinharjoittajana.

ERIKOISLÄÄKÄREITÄ AMMATINHARJOITTAJIKSI

Haemme eri alojen erikoislääkäreitä ammatinharjoittajiksi Caritas Lääkäritaloon. Asiakaskunta koostuu niin työterveys- kuin yksityisasiakkaista. Tarjolla on niin päivä-  kuin iltavastaanottoaikoja. Caritas Lääkäritalossa on kattavat sairaanhoitajan palvelut, oma laboratorio ja röntgenpalvelut.

Hakeminen:

Vapaamuotoiset hakemukset ja yhteydenotot pyydetään 5.5.2017 mennessä:
– Toimitusjohtaja Paula Tuominen, puh. 044 734 0301, paula.tuominen@caritaslaiset.fi
– Työterveyshuollon ylilääkäri Juha Kallio, puh. 044 709 5808, juha.kallio@caritaslaiset.fi