Lähilääkäri kotikulmillasi

Huomio hyvät asiakkaamme! Olemme kiinni kesän ajan 27.6-13.8.2017.

Caritas Lähilääkäri palvelee Oulunsalossa, Tuirassa, Puolivälinkankaalla ja Maikkulassa.

Caritas Lähilääkärin sähköisen ajanvarauksen avattu. Aikoja voi varata Oulunsalon ja Tuiran Lähilääkäriin.

UUTTA! Oulunsalon Lähilääkärissä nyt myös ilta-aikoja. Palvelemme keskiviikkoisin klo 19 saakka!

Haluamme tuoda lääkäripalvelut vaivattomasti ja edullisesti kaikkien saataville. Lähilääkärin vastaanotolla sinua palvelevat aina tutut ammattilaiset, joilla on halua ja kykyä kuunnella ja hoitaa yksilöllisesti jokaista asiakasta. Meillä sinut ottaa vastaan ja tutkii aina lääkärimme.

Palvelemme jokaisena arkipäivänä. Aika varataan lääkärille etukäteen ja tavoitteena on, että asiakas saa tarvittaessa ajan jo samalle päivälle.

Lähilääkäripalvelumme on yleislääkäritasoista eli vastaanotolla saat kokeneen lääkärin asiantuntevaa hoitoa tavallisimpiin sairauksiin, vaivoihin ja mieltä askarruttaviin terveyskysymyksiin: esim. oireiden diagnosointi, akuutit tulehdukset, erilaiset tuki- ja liikuntaelinten ongelmat, pitkäaikaissairauksien seuranta ja hoito (esim. verenpainetauti, astma, diabetes) sekä todistukset ja lausunnot. Yleislääkärimme suorittavat pieniä toimenpiteitä, kuten ihon pienkirurgisia toimenpiteitä sekä injektiohoitoja (Lähilääkäri Oulunsalo ja Tuira) sekä gynekologisia tutkimuksia. Tarvittavat laboratoriokokeet voidaan ottaa myös. Tarpeen vaatiessa lääkäri voi ohjata asiakkaan lisätutkimuksiin tai erikoislääkärille.

Lääkärin työparina toimii sairaanhoitaja. Sairaanhoitajan vastaanotolla hoituvat helposti mm. rokotukset, ompeleen poistot, haavahoidot ja erilaiset terveysmittaukset.

Lue juttu Lähilääkäreistä Kalevassa

Lähilääkärin palveluhinnasto:

Toimistomaksu 0 €

• Lääkärin vastaanotto 55 €,
    josta vähennettävä Kela-korvaus on 9 € – 13,50 € lääkäristä riippuen
  • Sairaanhoitajan vastaanotto 16 €
  • Lääkärin puhelinkonsultaatio 22 €/ kerta
  • Reseptin uusinta 1-2 lääkettä 14 €, yli 2 lääkettä 18 €
  • Ajokorttitodistus 58 € (sis. lääkärin vastaanoton)
  • B-lausunto suppea 62 €, laaja 78 €
  • C-lausunto 62 €
  • T-todistus 64 €

Vastaanottoajan peruuttamiset tehtävä viimeistään 24h ennen sovittua vastaanottoaikaa.

Hinnat peruuttamattomasta käynnistä: 20 minuutin vastaanotosta 30 € ja 40 minuutin vastaanotosta 60 €

Me palvelemme sinua ystävällisesti ammattitaidolla! Varaa aika soittamalla 044 762 0001 tai internetajanvarauksemme kautta

yhteiskuva_henkilokunta

Caritas Lähilääkäri TUIRA (Caritas Matriiti)

Valtatie 37, Oulu, Suomi

Caritas Lähilääkäri PUOLIVÄLINKANGAS (Metsolan kartano)

Mielikintie 8, Oulu, Suomi

Caritas Lähilääkäri OULUNSALO

Kauppiaantie 1, 90460 Oulunsalo, Suomi

Caritas Lähilääkäri MAIKKULA

Jättikivenkatu 5, 90240 Oulu, Suomi

• Kiinnostuitko palvelusta? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.