Cityterveys tuottaa Caritas Lääkärit Oy:lle diagnostiikkatutkimukset

30012017

kuvantaminen_labra

Cityterveys toteuttaa Caritas Lääkäritalon tiloissa röntgen-, ultraääni- ja laboratoriotutkimuksia Caritas Lääkäritalon asiakkaille osoitteessa Kapellimestarinkatu 2. Lisäksi Caritas Lääkärit Oy:n asiakkaita palvelee Cityterveyden magneettikuvausyksikkö Torikatu 44-46:ssa.

”Cityterveys pystyy tuottamaan erinomaista laatua kohtuullisella hinnalla. Olemme kehittäneet innolla yhteistyötä ja Cityterveyden diagnostiikkapalveluiden myötä pystymme turvaamaan palveluiden saatavuuden asiakkaillemme”, sanoo Caritas Lääkärit Oy:n toimitusjohtaja Paula Tuominen.

Cityterveys Oy on suomalainen diagnostiikkapalveluiden tuottaja, joka on toiminut v. 2014 alkaen. Cityterveydellä on 20 toimipistettä eri puolilla Suomea. Caritas Lääkärit Oy on pohjoissuomalainen työterveys- ja yksityisiä lääkäripalveluita tuottava yritys. Sen toiminta on käynnistynyt v. 2012 ja toimipisteet ovat Oulussa ja Raahessa.

Cityterveys on luotettava kumppani

Cityterveys on jo aiemmin valittu tuottamaan mm. Kymijoen Työterveys Oy:n diagnostiikkapalvelut, Lapin ja Carean sairaanhoitopiirien magneettitutkimuksia, Raision kaupungin diagnostisia palveluita sekä Helsingin kaupungin työterveyskeskuksen ja Vaasan aluetyöterveyslaitoksen magneettitutkimukset. Cityterveys tuottaa myös mm. Helsingin, Vantaan ja Tuusulan seulontamammografiatutkimukset. Lisäksi Cityterveys tarjoaa mm. Satakunnan ja Lapin sairaanhoitopiireille lausuntopalveluita.

Cityterveyden hintataso on suomalaisittain edullinen, mutta eurooppalaisittain normaalia hintatasoa.

“Hintatasollamme kyetään tuottamaan nykyaikaista ja huippulaadukasta lääketieteellistä diagnostiikkaa niin Suomessa kuin muuallakin Euroopassa. Olemme kuluttajille ja kumppaneillemme edullinen, mutta laadukas kotimainen vaihtoehto“, Cityterveyden perustaja, dosentti, LT, radiologian erikoislääkäri Martti Kiuru sanoo.

Caritas Lääkäritalon asiakkaille ajanvaraus laboratorio- röntgen- ja ultraäänitutkimuksiin palvelee normaalisti numerossa 050 520 2383.